Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları

Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları

28 undefined, 2012
Dipkarpaz İlkokulu. KKTC
Yaratıcı Okuma

Etkinlik Hakkında:

Çalışmayı Yürütenler: Çocuk tiyatrosu uzmanı Hatice Tezcan ve Limasol sosyal Sorumluluk Co danışmanı, DAÜ, İletişim Fakültesi öğretim görevlisi İpek Halim.

İpek Halim’in eşliğinde Ayşen Dağlı’nın yazmış olduğu SÜSLÜ kitabının okunmasının ardından, kitaptaki karakterler Hatice Tezcan’la birlikte incelendi. Ardından sınıftaki tüm çocukların katılımı ile SÜSLÜ kitabındaki karakterler canlandırıldı.

Okul müdürü İncilay Hanım çalışmadan çok memnun kaldıklarını belirtip Limasol Sosyal Sorumluluk Co.’ya ve Hatice Tezcan’a Teşekkür Belgesi taktim etti.

Çalışmaların bitiminde çocuklara yap boz ve balonlar armağan edildi.

Etkinlik Amacı: Çocukların iletişim becerilerini geliştirmek.

Katılım & Yönetim: MEB Psikolojik Danışma ve Rehberlik Şube Amiri uzman psikolog Emine İnsay, uzman psikolog Özgür Boztaş, Dipkarpaz müdürü İncilay Atalay, Limasol Türk Kooperaif Bankası Yönetim Kurulu başkanı Hüseyin Kemaler, Limasol Sosyal Sorumluluk Kurumu yönetim kurulu başkanı Haluk Ruhi ve yönetim kurulu üyelerinden Sündüs Behçet ile Firdevs Özdiken’nin yanı sıra Limasol Bankası personelinden Akile Tatarlar ve Mustafa Şekeroğlu da katılmışlardır.

Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları
Dipkarpaz İlkokulu'ndaki "Yaratıcı Okuma" Çalışmaları